dream

Ni ska få höra min dröm i natt som var hur sjuk som helst! Vakna till och med och fick tänka till om det verkligen går att bli sant, sen skratta jag hahaha! Men det börja med att jag hade haft en fest för länge sen tydligen och hade jag slapp och satt och såg tv och tydligen gick ut och rökte snabbt sen gick jag in så kom polisen och knacka på, jag blev självklart helt WHAT? och fråga vad jag har gjort, dom bara: du har lyssnat på fel låt på din fest för någon helg sen, ja bara jaha okej?, så jag åkte in i fängelse för det, det var en ny lag att man inte fick lyssna på fel låtar till fester, hahaha!

Den var så sjuk, och kan gissa på att ni inte orkar läsa det för jag är inte så duktig på att skriva eller förklara, men nu ska jag se filmen 'Den lilla pandan' en gammal favorit, tror till och med jag var kär i den lilla pojken i filmen när jag var liten! Men skriver senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback