Lite sånt som är onödigt men ändå inte!

Jag har insett att min senaste kyss var fel men ändå inte Jag pratar gärna med mina bästavänner Jag tycker om att baka Jag avskyr falskhet och lögner Kärlek är både bra och dåligt När jag borstar tänderna är jag jämt så trött När jag lagar mat så blir det alltid grisigt efteråt Jag är rädd för spindlar och små kryp Den värsta känslan är när allt är piss, skolan går skit och allt går skit. Den bästa känslan är när man är helt nykär och lycklig och har roligt med mina vänner Jag är bäst på att grisa ner efter mig i köket Jag är sämst på att vara smart Jag kommer alltid att vara snäll I sommar ska jag jobba och samtidigt ha kul och bli brun Sist jag grät så prata jag med pappa Jag kan inte börja att rida för ekonomin går inte så bra När jag vill tänka så vill jag gärna prata ut med någon i det jag tänker på När jag bakar så sprider jag all kärlek jag har i mina bakverk. Min mobiltelefon är helt knäpp och ful. När jag vaknar på morgonen vill jag bara somna om i min sköna säng. Innan jag går och lägger mig sitter jag vid datort och har chili som sällskap Idag har jag bakat massa och även varit med mina vänner och ikväll ska jag bara chilla och sova så grymt skönt(hoppas jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback