Saker jag stör mig på!


• STÖRDA LÄRARE - som exemepl att jag har fick början hösten en gubbe som lärare som var helt ute och cykla och hade inte alls nå papper på vad jag hade gjort eller inte gjort på just dom ämnen jag har det svårt i, sedan efter nyår så fick jag en annan lärare som också är störd som har fått mig att göra om allt fast jag har sagt ifrån men det går ju *** inte att prata med henne. Så är sjukt besviken på detta med skolan..

• SKILDA FÖRÄLDRAR SOM BRÅKAR - Som exemepl att föräldrar inte ens kan prata med varandra om det har hänt något eller skiter i det och låter barnen/ungdommar bli drabbade för att inte föräldrarna kan bete sig och tänka sig mer på barnen's framtid och jag som själv har skilda föräldrar som inte kommer överäs alltid så tycker jag att det känns sjukt jobbigt :(

• ATT FOLK SER EN NEGATIVT MED ATT MAN HAR EN SVÅRIGHET -  Som alla kanske vet så har jag ju en svårighet som gör så det känns tufft för mig innom skolan och allt som är med att tänka med hjärnan att göra och så kan det hända att det blir svårare för mig att få ett riktigt jobb i framtiden för folk inte vet vad det är utan ser det som en negativt och att jag är mindre bra för jag har den svårigheten som jag inte kan ro med det vet inte dom.. TRÅKIGT :(

• SVIKARE,MOBBING,FALSKHET - Det hatar jag mest av allt som jag också stör mig på också, folk som sviker en som ställer upp till 100% så kan det vara lite smått jobbigt.. Mobbing är också en riktig dålig grej, själv så hatar jag det och hatar dom som trycker ner för att dom ska må bättre, sedan har vi falskhet, när man säger en sak och sedan efter en stund säger en annan grej än vad man fick för svar, hoppas ni förstår hur jag menar, tp att man är falsk och ljuger ovs.. It is not Okay.

Det var nog allt just nu.. ska äta snart och det blir taco, hihi, mums! så vi hörs sen, puss!


Kommentarer
JW Photography ♥ säger:

sånt där är sjukt jobbigt :(

2012-03-30 | 13:53:08
Bloggadress: http://crossthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback