Uställningen igår

Hej! Igår så var jag på utställning i boden som var mer för skoj skull, och det var jätte roligt, kanske lite drygt att sitta och vänta på sin tur men roligt att se andra hundar, och saga blev BIR valp och gick vidare till stora ringen, så sjukt roligt, men mer än så gick det inte, saga var så trött och less så hon knappt ville ha en godis! så sen på kvällen somna både jag och saga tidigt, så idag har vi mer tagit det lugnt, känner mig så sliten och helt slut i kroppen och så ska jag ladda för jobb imorgon som nu bara är 2 timmar men ändå!
 
Ikväll blir det att se massa film och mysa framför tv med familjen! skönt, så vi hörs senare, puss

Kommentarer
Michaela säger:

Men grattis! :D

Svar: Tack :)
therese lindgren

2013-12-01 | 17:45:51
Bloggadress: http://miichaelatintin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback