What is love?

Jag tänkte på en sak när jag fick frågan på min frågelåda, om jag skulle vilja ha ett förhållande, men grejen är att jag är livrädd att bli kär, när man har massa fjärilar i magen och att allt känns helt underbart, jag klarar inte av sånt, och klarar inte av att bli sårad och lämnad i små bitar som om inget har hänt och bara gå vidare.. Nu när jag mår bra som jag har det, sen så tror jag att inertst inne att jag aldrig ska bli kär igen. och bestämt mig för att det aldrig ska hända mig. Men man vet ju aldrig vad som händer längre fram i framtiden.

Kommentarer
svea ~ maviedesvea ★ säger:

Verkligen fin blogg!
Allt bra med dig? :)


Intresserad av ett bloglovinbyte?

2013-05-09 | 20:23:55
Bloggadress: http://maviedesvea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback