Saknar mina små.

En gammal kattunge som vi födde upp! :) Blir så sugen på en till kisseunge.
 
Hej! Idag har jag haft fullt upp, först kört in mormor på sjukhuset på morgonen sen for jag på en mysig promenad på grisberget med saga innan dåliga vädret kom, sen for jag och stor handla till familjen, men då hände det en pinsam grej, coop kortet jag skulle betala med hade inga pengar i kortet så jag stod där helt röd i ansiktet, men fick fara hem och hämta ett annat kort och fara tillbaka och hämta mina varor! :) haha, sen for jag till tandläkaren och kollade upp tandställningen och samtidigt for och hälsa på mormor som mår mycket bättre nu!
 
..Nu sitter jag och saga ser djurakuten och ska snart se film med mamma och bara mysa framför tv:n, så vi får höras senare, puss

Kommentarer
FlizanLizan säger:

Åh vilken sötnos :D

2013-11-28 | 20:31:59
Bloggadress: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback