Länge sen sist vi sågs.

Hej! Det var länge sen vi sågs, men har varit lite borta dom senaste veckorna, har som sagt gått in i vägen om man säger så, och mått jätte dåligt, sprungit fram och tillbaka till sjukhus och besökt alla slags doktorer och psykologer för att bli bra igen, så tänkte försöka börja om att blogga igen, få lite liv, sätta in nya fina bilder, och vara så positiv som jag bara kan och kämpa med ett leende på läpparna fast det är lite svårt och jobbigt.. men tur så har jag också mina underbara vänner och min underbara saga som jag är så glad att jag har dom som har stöttat mig och fått mig på benen igen.♥
 
Men nu ska jag ta och ge min lilla sötnos lite mat och sedan mysa framför tv med massa gott, så kanske skriver ett inlägg till idag, få se, aja, vi hörs sen bloggen! puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback