5 saker ni inte vet om mig.

Jag har numera blivit kallad för alkolist bara för jag dricker någon helg då och då, men jag vet vad alkolist är för har nämligen bott med en i några år, och det är inte okej!
Jag har nu två egna djur, saga och alice!
Jag har typ slutat att baka helt.. har tappat intresset och tycker det är så jobbigt.
Jag har varit med om en hel del i min resa som gjort att jag står där jag står idag, och känner mig något starkare och stolt över mig själv för den jag är och hur jag har lyckas!
Jag är nu sjukskriven och jobbar inte alls.. inte kul sits men för just nu är det så!
 
Det var lite grejer som visa kanske inte vet! aja, vi hörs, puss♥

Kommentarer
Amanda Elvelin säger:

Fan vad fin blogg du har...Kram:)

Svar: Tack, va glad jag blir :) kram på dig me
therese lindgren

2014-06-25 | 12:52:25
Bloggadress: http://bangbangboom.blogg.se/
Cathrine Forsell säger:

Din blogg verkar väldigt bra :D

Svar: Tack hihi :D
therese lindgren

2014-06-25 | 13:50:22
Bloggadress: http://cathrineforsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback