Vilken morgon.

Mormor, minns den kvällen jag hörde dig skratta och mådde annorlunda bra, det var sista gången du skratta, men kändes så underbart. saknar dig massor varje dag. du kommer alltid ha en del av mitt hjärta. 
 
GODMORGON! Varit en jobbig natt inatt, varit från varmt till kallt, och sen har jag svättat även fast jag har haft visa fönster öppna, så nu har jag ringt lite ärande, och ska gå ut en snabbis med saga, sen blir det nog att ligga här i sängen och vila för idag så jag blir frisk någongång. mådde så myket bättre igår på eftermiddagen. hm...
 
hoppas ni får en underbar dag. vi hörs, pussssss

Kommentarer
Alexander säger:

styrkekramar vet hur de känns
krya på dig kram

Svar: tack, det behövs :) kram.
therese lindgren

2015-02-17 | 06:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback