Alice söker en hane.

//Alice då hon var liten och så då hon växte upp till en fin liten dam//
 
Nu är det så att jag söker en hankatt till min katthona alice för att planera kattungar till sommaren då alice är 1år gammal, har bara lite krav på den hankatten jag söker.
 
Om alice!
• Ras: Chinchilla perser/Birma
• Hon är helt underbar katt, social och alltid glad.
Hon är den finaste katten jag har haft.
 
Kraven på hankatten!
• Ras: Gärna Chinchilla perser, går gärna bra med lite blandning med ragdoll/birma också med chinchilla perser och gärna grå..
• Ha bra personlighet.
Inte allt för stor. när min alice inte är så stor.
• Gärna i norrbotten/västerbotten, så nära piteå som bara går.
 
Vet ni någon hane eller har en hane i dom kraven jag ber om så hör av er/dig, tveka inte. Mejla mig [email protected] , skicka bilder på hanen eller bara skriva och berätta om honom.

Kommentarer
Anonym säger:

Oj så fin!

2015-03-11 | 18:04:42
Anonym säger:

Så fin hona! :)

2015-03-12 | 12:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback