Beautiful day

 
Hej :)
Vilken bra dag det har varit idag, har hänt massor, först for jag med valparna Torres&Nalle, samt ägarna också såklart, till bruks för lite skogspromenad, vi träffa massor med hundar och lärde oss massor om olika raser, sen blev det en lunch med agneta i munksund. Så har jag hjälpt mamma och handlat, hon är sjuk så då måste man ju bara ställa upp :)
 
Hann jag bara fara hem vila någon timme, sen fara iväg igen och träna på bruks med träningsgänget, var otroligt mycke folk där, super kul, så nu ska jag också hjälpa till och baka till tävlingarna på bruks, så ska bli roligt få ställa upp lite. så nu är jag hemma, helt slut i kroppen, men otroligt bra dag har det varit, hoppas nu Saga är riktigt nöjd för det är då jag iallafall. 
 
Nu blev det ett långt inlägg men hänt mycke idag som ni säkert läser, men nu massa filmmys sen nattinatti, så vi hörs. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback