Jag önskar att jag inte hade..

..Att jag inte hade dysplaxi(nästan som dyslexi). Jag önskar nästan varje dag att det ska förvinna en vacker dag och jag kan vara precis som alla andra, ha en klass, vara duktig på skolan, klara körkortet snabbt, alla dom dära enkla sakerna som alla andra klarar så snabbt och enkelt medans jag får gå den tuffa/svåra vägen i speciel klass, men vissa kanske inte ens vet vad dyslpaxi är som istället tror att jag är en ivare som inte orkar med mina betyg och hatar skolan, men så är det inte.. har en svårgihet som gör det tufft för mig. och det är något svårare än dom som har dyslexi som är en normal svårighet alltså har svårigheter med att läsa och skriva och bättre på praktiska saker!
 
..Ibland så känns det som att visa personer inte vill vara med mig eller ens vara min vän för jag har en svårighet som jag inte kan rå för alls, men jag föddes med det och kommer leva med det resten av mitt liv. Punk slut.
 
Kände bara för att skriva av mig lite..
Nu ska jag ta och sova, vi hörs imorgon, puss&godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback