Flytt snart då.


Aja, Jag kanske inte har sagt till er tidigare men att jag ska då flytta från kära öjebyn och flytta in till stan någonstans men vet inte riktigt vars :s, och det kommer hela tiden folk hit och ser på våret hem, känns grymt jobbigt men ändå skönt att få börja om på nytt! Klicka HÄR om ni vill se mer bilder på mitt hem!

..JUST NU har jag sjukt tråkigt, leker i photoshop och får mer och mer ider vad jag vill skriva på bloggen nu, hade ändå lite fantasi kvar haha, det jag också tycker är jätte roligt är att få massa frågor om mig, om bloggen eller om vad som helst, och frågelådan som jag har är just här brevid --> eller så klickar ni HÄR om ni vill fråga mig något roligt eller säga en kommentar!


Kommentarer
Elin - Designar bloggar säger:

Varför flytta? :)

2012-05-27 | 01:07:29
Bloggadress: http://kimidori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback