Hundtävling.

Hej, idag så har jag varit och följt med Elin och hennes familj på en lydnads tävling i Byske, var riktigt roligt och spännande att se, hoppas att jag och saga en vacker dag får också vara med på nå sånt! Sen så när vi kom hem så var vi helt slut jag och saga så vi somna båda två i sängen i några timmar, skönt vare. sen så for jag och hämtade min syster från jobbet och for och handlade! Så nu ligger jag här hemma och ska ta och se lite tv och bara ta det lugnt, så vi får nog höras imorgon! puss
 

Kommentarer
Smulan säger:

Självklart ska ni ut och tävla :-) Det är så kul. Har tävlat både lydnad agility bruks och vallning. Har haft brukshundar i över 20 år nu :-)

Svar: Jo, längtar bara tills hon blir större och mer mogen för sånt, men hitils så tycker jag att det ser jätte roligt ut och dom är ju så duktiga dom som tävlar! :)
therese lindgren

2013-11-08 | 15:26:26
Bloggadress: http://smulungen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback