Alice dag 18


Hej :) som ni ser på bilderna så ser hennes tissar ut så nu i dag 18 i vecka 2, börjar närma oss vecka 3, håller tummarna så om det blir nå kissebebisar 
 
Annars så har jag haft en helt okej dag, vakna imorse och gick på en promenad i det underbara vädret till konsum i munksund, få se om det blir som det har tänkt, hoppas. sen hjälpte jag mamma med lite saker, och imorgon blir det veterinären för mammas katt Chili, bara hålla tummarna. så kommer ha fullt upp imorgon, så vi hörs, puss

Kommentarer
Olivia säger:

Hon är mest troligt dräktig, ser så ut som det på bilderna :) håller tummarna för dig.

2015-10-13 | 12:25:26
Anonym säger:

Åh grattis! Hon är absolut dräktig! 👍

2015-10-13 | 12:28:04
girltyping.blogg.se säger:

Åh vad kul med kattungar :)

Svar: Jamen verkligen :) har redan några som är intresserade så nog blir jag av med dessa för vilket pris jag än sätter :)
therese lindgren

2015-10-13 | 21:34:33
Bloggadress: http://girltyping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback