Livet blir bara så enklare.

Hej alla läsare! Förlåt för så dåligt skrivet av mig.. skärpning hära eller hur?
Nämen denna vecka har det hänt mycket, mer bra än dåligt, då jag gärna vill och kämpar att suddar bort det dåliga som går mot rätt håll om jag säger så. ..Nämen jag ska börja praktisera på måndag, ska bli så himlar roligt, få komma ut, träffa människor. Har även varit hos veterinären med min mammas katt Chili för sterilisering, hon var tyvär med kattungar, 5st.. som vi fick ta bort då hon har gjort sitt och ska luta sig tillbaka och bara njuta av livet, men Oprationen gick jätte bra + i kanten. 
 
Så har jag och Saga varit med Agneta och Torres och hälsat på Nalle och hans matte, super skojigt, vi promenerade till grans för att titta på djuren, var mycket intressant tyckte dom små, sen blev det även lunch och så vidare, en super härlig dag helt enkelt. 
 
Imorgon blir det att stor handla och städa,göra bort lite onödiga saker. så hoppas vi syns imorgon. Kram.

Kommentarer
a n n i k a säger:

Så söt!

2015-10-16 | 14:40:33
Bloggadress: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback