Ge mig sommar.

Hej, Nu sitter man här i flera minus kyla mitt i vintern, Tittar tillbaka på gamla bilder, på sommaren, då varmen är frame, solen lyser. Man blir riktigt sådär åh denna sommar som kommer, kommer att slå allt, hoppas jag
 
Annars har jag varit på stan med Mamma idag, en snabbis, for efter det och handlade mat, livet är hårt då pengarna börjar ta slut, men tror jag klarar mig, fått tag i min doktor idag också, kändes skönt, att jag kan luta mig tillbaka lite och slippa stressa över det. Men nu ska jag ta och ryka upp mig och städa undan lite, kanske göra iordning lite pommes och sätta mig i soffan & se lite tv med min lilla familj. så vi hörs. puss

Kommentarer
Lovisa säger:

Så härliga bilder!! :)

2016-01-05 | 19:13:14
Bloggadress: http://nouw.com/lovisabergquist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback