Vet ni vad jag ska få?


..En sväng ner till stockholm den 2 februari med mamma för massa shopping och bara ta det lugnt sedan ska jag få en utomlands resa som julklapp, och ska fara kring maj skulle jag tro att det låter, och längtar verkligen :) så få se va jag ska få av pappa i jul!

Ni kanske kommer tycka att bloggen blir tråkig nu men hade ju photoshop på datorn som gjorde mina texter i bilderna snyggare ovs men nu är min tid ute så kan inte använda photoshop längre :/ hoppas ni klarar er ett tag och gillar min blogg iallafall och vill också säga att jag blir super glad av era kommentarer, det gör verkligen min dag så mycke bättre, fortsätt så mina vänner! pusssss

Kommentarer
ladymuffin säger:

sv; tack!

Hoppas du haft en bra tisdag! :)

2011-11-29 | 19:10:46
Bloggadress: http://ladymuffin.blogg.se/
Nathalie säger:

Allt bra?

2011-11-29 | 20:20:52
Bloggadress: http://nathalieeolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback