-

 
LÄGG AV NU! HUR ORKAR NI?
 
Bara så ni vet tjejer så vet jag a l l t vad ni skriver och tror om mig på fb, och jag bara skrattar haha, men jag orkar inte bry mig längre, ni får tycka vad ni vill om mig och mitt liv.
Bara så skönt få 'slippa er och ert snack som kallas äkta vänner' men nu har jag satt upp muren för er och kom inte till mig och prata med mig eller bli min vän igen, jag mår bra nu och har otroligt roligt så snälla låt mig vara och sköt nu erat! trodde bättre om er men aja.. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Katta säger:

Hejsan! Jätte fin blogg du har :). Kicka gärna in på min blogg så blir jag grymt glad :D. Kram.

2014-07-02 | 14:12:22
Bloggadress: http://shettisdrottning.blogg.se/
Lovisa Ek säger:

Gud vad gott det ser ut!!
Vilken fin blogg du har och bakgrundsbilden är grymt cool.
Kolla gärna in på min blogg, kram ♥

2014-07-03 | 11:06:30
Bloggadress: http://lovisaek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback