Lite höstmode

//allt är från nelly.com// 
Blir så förälskad i kläder då jag ser att jag har pengar på kontot, men ska knipa åt denna månad och inte köpa något alls, kanske ett par vinterskor när vintern börjar smyga sig fram nu. Annars får det nog bli så, ..så jag har råd till lite mer saker, jag sålde ju min älskade kamera också för någon dag sen, sorg i hjärtat men tog det beslutet när jag insåg att möbler och saker till mitt nya hem om någon månad är viktigare!
 
Hur mycket pengar brukar ni sätta varje månad på kläder och små saker?

Kommentarer
Siri |Diabitfit| säger:

Gosh, den där kjolen var ju hur snygg som helst :O Jag lägger alldeles för mycket pengar på kläder och skor, blir mest träningskläder, måste verkligen hålla fingrarna i styr ibland, svårt o låta bli när man ser nåt snyggt ;)

Svar: Jamen eller hur, så står man med flera påsar från olika klädaffärer när man allt börjar hitta något, så istället får jag titta på det som är snyggt istället utan att slå en köp, men det är svårt som du säger det :) Men hur mycket ungefär lägger du pengar på kläder då? :)
therese lindgren

2014-10-18 | 15:59:46
Bloggadress: http://sirinilsson.se/
Siri |Diabitfit| säger:

Denna månad blev det väl runt 1000 kr på onödiga saker haha :)

Svar: oj, ja brukar hamna här också när jag allt börjar shoppa :) haha
therese lindgren

2014-10-18 | 17:41:01
Bloggadress: http://sirinilsson.se/
Emma säger:

Om mitt onödiga shoppande kunde sluta på endast 1000kr/månaden så skulle jag vara nöjd... skulle väl tippa att jag med min obotliga shoppoholicsyndrom lägger ca 2-3000 i månaden, och då förösker jag vara sparsam! hehe....

2014-10-19 | 22:16:01
Bloggadress: http://emmazzeta.se
Emma säger:

Om mitt onödiga shoppande kunde sluta på endast 1000kr/månaden så skulle jag vara nöjd... skulle väl tippa att jag med min obotliga shoppoholicsyndrom lägger ca 2-3000 i månaden, och då förösker jag vara sparsam! hehe....

2014-10-19 | 22:16:10
Bloggadress: http://emmazzeta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback