- Va tycker ni om mobbing?

Som alla nog vet så finns mobbing överallt, i klsser, jobb, fritid, överallt, att man retar en eller pratar bakom ryggen om en, ja, det finns inga ord på hur fruktasnvärd mobbing är igenligen, kanske inte är så för den som mobbar men den som blir utsatt för det. 
Livet har sina hinder självklart som man måste kämpa och gå vidare med, Kan vara att man har det jobbigt hemma, eller på skolan som oftast många har, man kanske är lite annorlunda jämför med alla andra, man kanske inte fixar matematik, medans andra fixar på bara några minuter. Ja, alla är olika, och finns dom som inte kan acceptera det utan mobbar eller trycker ner en som redan ligger ner för man själv ska må bättre, känna sig bättre. 
Det finns många orsaker och andledningar till varför gör man så?, varför just jag?. för många frågor& för få svar. 
 
Finns så mycket mer att säga som är så fel med mobbing, men tänkte tipsa en film som jag såg för någon vecka sen som gjorde mig tårögd och helt förbannad! klicka här för att komma till filmen& se den och ÖPPNA ÖGONEN. 
 
Men nu är jag lite nyfiken vad ni tycker om mobbing? är det okej? eller vars går gränsen till mobbing?

Kommentarer
Alva säger:

Sv: Tack så jätte mycket! Din blogg är väldigt fin :)

2015-02-12 | 20:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback