21 årsfest!

Igår var det fest hos mig, hade himlar roligt så länge mina ben orkade, sen blev toan min kompis, sen blev det utgång på 1906, träffade ändå rätt så mycket folk, såg en fegis och så vidare, så Vaknade jag i morse och fick toan som kompis igen, kanske blev lite för mycket av det goda igår. Börjar nu må lite bättre, så ska ta och städa tills min lilla älskling kommer hem från en kväll i yttersta.
 
Men tack till er alla som kom och gjorde min fest hur bra som helst, hoppas ni också hade kul. detta kommer vi göra om igen, snart!♥

Kommentarer
Ebba Rooth säger:

Åh vad kul det ser ut med den där bålen :)

2015-06-10 | 18:40:20
Bloggadress: http://ebbarooth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback