Sparar.

Just nu sparar jag till mycket jag vill ha och behöver! Det kommer att ta tid men det är det värd i slutänden. Först så ska jag se så jag kan köpa en egen bil, så jag tar mig lite lättare även får lättare jobb som jag också behöver, sen en ny soffa, en u soffa som skulle bli så himlar snyggt. Sen har jag ju mina djur, jag måste spara till, om dom blir sjuka, sen skulle jag gärna gå mer kurser med saga. Ett större matbord med stolar är alltid fint. så avsluter vi med lite kläder shopping, alltid bra. :)
 
Ja, jag har lite att ta i när det gäller ekonomin. få se vad jag investerar först på listan, troligtvis en bil. :)

Kommentarer
Anonym säger:

Fin blogg! :)

2015-03-08 | 14:51:06
Anonym säger:

Fin blogg! :)

2015-03-08 | 14:52:30
emiza säger:

fin blogg

2015-03-08 | 15:19:09
Bloggadress: http://eemiizas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback