Grattis linn 10år.

Hej, Igår så gjorde jag en tårta till Linn min syster som fyllde 10år, hons önska var att det inte skulle vara nå grädde, endast choklad,jordgubbar och godis. så gjorde ett håll i mitten av tårtan och satt ner MM godis, så det skulle forsa ner när man tog första biten av tårtan, hann tyvär inte ta kort på det. men den var god tyckte andra, jag själv tog inte en tunga, inte ens när jag gjorde den. duktiga jag,
 
Idag så ska jag säga hejdå till mamma, hon drar till turkiet en vecka, kommer kännas tomt att inte få prata med henne på en hel vecka, jag som pratar med henne varje dag nästan. Ska gå ut med saga nu och sen cykla till mamma. Ni får ha en bra torsdag. pussss

Kommentarer
Annabelle säger:

Men jisses! Har du gjort den där!? Vilken pärla du är. Den ser fantastisk ut!

Svar: Jo, det har jag :) pysslat på med denna, åh tack, det värmer att höra det :)
therese lindgren

2015-06-02 | 11:24:26
Bloggadress: http://tinuccia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback