Nu ska ni få höra.

//Tidigare kattunge som vi födde upp//
 
Hej alla. Nu har det hänt grejer, Igår så var jag och saga på liten test dag med agility/rallylydnad på måttsund, var roligt att träffa så många hundälskare, sen få tips och råd om något som saga tycker är lite roligare och lite mer fart i, så ska hålla ögonen öppna för mer kurser och dagar som dessa, sen är det lite andra saker som jag inte vill gå in på.
 
Men sen när vi äntligen kom hem från måttsund igår så fick jag ett samtal. JO, vi har en avelhane, en stilig Birmahane i älvsbyn, super snygg, så nu ska jag sluta me P-piller på gumman min, och hoppas på löp snart så det blir kattungar vid augusti/september kanske tidigare :) ska bli så himlar roligt.
 
Nu har jag gått ner 2kg ungefär, är så himlar glad, inge socker, eller små gott, och ska köra järnet nu denna vecka, mer kg ska det bli. ska försöka fixa också 5km, sen springa hela varvet av den lilla rundan på Grisberget. Önska mig lycka till. 
 
Ojoj va jag skriver, så blir det när man blir borta från bloggande. 
Tider går så fort när man har roligt. så vi hörs. puss
 

Kommentarer
Is i magen säger:

Så söt katt på bilden!

Agility och rallylydnad är störtkul! Jag och min syster brukar träna agility med hennes två shetland sheepdogs.

Vad roligt med din viktnedgång - visst blir man glad när man har gjort framgång med något? :D

Svar: åh tack söta du :) jo, det var riktigt roligt, kommer nog bli roligare då man kan lite mer, lite svårt när man är ny i det.
Jamen eller hur, man känner sig mer glad och dessutom så mår man ju mycke bättre också. :)
therese lindgren

2015-05-31 | 12:15:05
Bloggadress: http://isimagen.blogg.se/
ɑ n n i k ɑ säger:

Söt :D

Svar: Åh tack :) Hon är så himlar söt. tur man har bilder på dom små som minnen, dom växer ju annars så fort :)
therese lindgren

2015-05-31 | 14:06:42
Bloggadress: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback