Outfit today


//Jeans från cubus// tröja från wish // och bilder från min iphone, sämsta kvaliten.
 
Hej, va skönt att solen kom fram idag, har längtat efter den så länge, så idag har jag,mamma och gunilla planerat att premiär grilla, ska bli gott, sen nu i morse ringde min pappa och tyckte det var riktigt hemskt det jag drömde och skrev på bloggen för någon dag sen. Ja, det var hemskt, men tar vara på varje minut jag får med min familj så ska det nog gå bra. 
 
Annars mår jag ganska så bra, Lisa kom hit igår kväll och hon skulle hämta sin plattång och lite alkohol, men vi stod och surrade på i en timme säkert, haha, alltid skönt att prata med Lisa, får extra krafter och ork.
 
Ska iväg snart, ska fixa det sista så, vi hörs senare, 
 Annars får ni ha en sån underbar bra lördag. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback