Platsliggning

 
Hej Fredag!
Idag så började jag vid lunchen med träning i blåsmark med Saga, hon var super duktig, känns så roligt då man verkligen ser förbättrning i sitt arbete som man lägger ner, så det kommer nog gå bra med Saga, sen for jag och handla med mammi i bergsviken, för den billiga laxen såklart. Men sen hörde pappa av sig, samt jag ringde till älvsbyn för att kolla med Alice, och ja, vi drog dit, jag och pappa, hämtade hem Alice efter en vecka i älvsbyn. 
 
Vi kom hem, jag gjorde lax m.potatis, Yummi, sen träffat lite Lisa en sväng, så nu nattinatti, eller film först sen nattinatti för imorgon ska vi dra till Öjebyn för massa valpmys och träffa Torres, så vi hörs. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback