sorry för en sån uppenhåll

HEJ ALLA LÄSARE! Nu ska jag försöka blogga igen, har dessutom köpt en ny(begagnad) kamera så blir bilder om min vardag, den har blivit lite annorlunda än förut, jo, Jag har hittat en hane, parat Alice, hon är med kissebebisar nu i dag 49, så spännande, hon är rund men inte så rund så det är så många va jag tror :) 
Sen har jag varit igång med träning med saga mycke mer än vanligt, börjat med rallylydnad, super kul. men mycke jobb blir det. Så har jag varit valpvakt en hel del till en liten torres valp åt min mammas kompis som jag hjälper ganska mycket med :) super kul. 
 
så mycket mer har hänt som får komma fram eftersom.
Hoppas vi syns snart igen :) ha det bra. puss
 

Kommentarer
Fanny Lindgren säger:

Vilken fin katt!

Svar: Åh tack söta du!*☺️
therese lindgren

2015-09-10 | 20:15:45
Bloggadress: http://lindgrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback