Vilken galen dag.

//Saga som liten 8 veckor, Älskling♥ //
 
Hej alla glada!
Idag har det varit mycke på en gång, var på morgonen på en lång promenad genom klubbgärdet sen till mamma, blev bjuden på middag, alltid bra, sen for jag på en hundträff i öjebyn. Det gick bättre förutom händelsen som gick mindre bra, en hund hoppade på en liten liten hund och blev jätte dramatiskt, saga var livrädd som jag, så hon sprang åt alla håll och ville därifrån.. tyvär så var ägaren till den lilla hunden avliva den.. :( så himlar tråkigt, men så efter det for jag och saga till klubben och tränade med några goa från träningsgänget som jag ska träna med under vinter, ska bli hur roligt som helst, och gick super bra idag också. så nu siktar vi framåt och träna, träna träna. :) 
 
Aja, nu blev det mycke läsning för er, men så har min onsdags sett ut, nu ska jag se lite paradise hotel och sen sova, så vi hörs väl imorgon, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback