2015 i bilder

 
Mitt år har varit ganska så bra, och det kan ju bara bli bättre, har en jätte bra relation med mina föräldrar, samt är jag glad att jag kan prata med min pappa nu mycke bättre än förut, sen betyder ju min familj mest av allt, men även fast min mormor inte fick vara med 2015 så kommer hon alltid finns en plats i mitt hjärta. 
 
Som ni också ser så handlar mycke mitt liv om mina djur, Alice & Saga, sen om mina bakverk, tråkigt är det bara att just bakningen har jag lagt lite åt sidan och fokuserat mycke på djuren, på Saga då planen är att vi ska fixa oss ut på tävlingbanorna men det får vi allt se!
 
Hoppas ni har haft ett underbar år som nästan jag har haft.
Ska ta och lägga mig nu, en ny dag imorgon, så vi hörs, puss&godnatt.
 
 

Kommentarer
Em - En fotoblogg om mitt gymnasiearbete säger:

Jättefina bilder! Hoppas du får ett superbra 2016<3

2016-01-02 | 16:28:23
Bloggadress: http://www.emelielarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback